Gebruik de ervaring van Van Maarschalkerwaart Makelaars bij bedrijfsverhuur
Heb je een aantrekkelijk pand in Amsterdam dat perfect geschikt is als bedrijfsruimte? Dan zijn wij de uitgelezen partij om een huurder voor je te vinden of de verhuur volledig te verzorgen. Bedrijven hechten veel waarde aan de uitstraling van het pand, dat bovendien een prettige werkplek moet zijn. Dankzij onze jarenlange ervaring in Amsterdam kunnen wij deze wensen perfect koppelen aan het beschikbare aanbod.

Zorgvuldig traject

Onze aanpak voor een succesvolle verhuurrelatie begint met een persoonlijk gesprek, waarin we samen de eisen voor een huurder vaststellen. Vervolgens bepalen we de huurprijs, een cruciale stap in het proces. Wij kennen alle ins en outs van de Amsterdamse markt, omdat we daar al meer dan dertig jaar actief zijn. Jij wilt een maximaal huurbedrag; wij zorgen ervoor dat dat gebaseerd is op de huidige marktsituatie, zonder de realiteit uit het oog te verliezen
Contract en nazorg

Als er overeenstemming is bereikt over de huurprijs, dan stellen wij de huurovereenkomst op. Hiervoor wordt het meest recente contract van de ‘Raad voor onroerende Zaken’ (ROZ) als basis gebruikt. In de huurovereenkomst worden de standaardgegevens en eventuele bijzondere bepalingen opgenomen. Wij informeren je uitgebreid over uw rechten en plichten. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Tot slot verzorgen wij de oplevering van de ruimte en maken wij een inspectierapport. En mochten er om wat voor reden ook na de ondertekening van het huurcontract nog vragen zijn of andere zaken spelen, Wij zijn altijd bereid om de helpende hand te bieden.
Funda en NVM-database

Nuttige hulpmiddelen in de zoektocht naar potentiële huurders zijn Funda in Business en de database van het NVM-netwerk waarbij Van Maarschalkerwaart Makelaars is aangesloten. Alle NVM-bedrijfsmakelaars zijn direct op de hoogte van jouw aanbod en informeren hun eigen zoekende klanten. Met plaatsing op Funda in Business (fundainbusiness.nl) maakt jouw aanbod onderdeel uit van het belangrijkste advertentiemedium voor commercieel onroerend goed. Uiteraard zorgen we ook voor een treffende uitstraling met foto- en/of videoreportages zodat jouw pand online of in een brochure goed tot uitdrukking komt.
Bezichtiging en aanspreekpunt

Voldoet de zoekende klant aan de opgestelde profielwensen? Dan volgt een uitnodiging om het pand te bekijken. Wij coördineren en begeleiden de bezichtigingen in Amsterdam, ook om eventuele huurders het juiste gevoel bij het pand te laten krijgen. Tijdens een bezichtiging wordt duidelijk waar de interesse vandaan komt en wat de aanvullende vragen zijn. Van daaruit bepalen we in nauw overleg met jou de verdere onderhandelingsstrategie.
Tevens zijn wij het aanspreekpunt voor de potentiële huurder(s). Zo heb jij er als verhuurder geen omkijken naar.
Tarieven

Ons eerste advies is vrijblijvend. Wij werken met een vast percentage over de huursom.
Contract en nazorg

Als er overeenstemming is bereikt over de huurprijs, dan stellen wij de huurovereenkomst op. Hiervoor wordt het meest recente contract van de ‘Raad voor onroerende Zaken’ (ROZ) als basis gebruikt. In de huurovereenkomst worden de standaardgegevens en eventuele bijzondere bepalingen opgenomen. Wij informeren je uitgebreid over uw rechten en plichten. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Tot slot verzorgen wij de oplevering van de ruimte en maken wij een inspectierapport. En mochten er om wat voor reden ook na de ondertekening van het huurcontract nog vragen zijn of andere zaken spelen, Wij zijn altijd bereid om de helpende hand te bieden.
Tarieven

Ons eerste advies is zonder kosten en vrijblijvend. Wij werken met een vast percentage over de huursom.