Gebruik de ervaring van Van Maarschalkerwaart Makelaars bij bedrijfsverhuur
Stel, je hebt een mooi pand in Amsterdam dat prima geschikt is om te verhuren als bedrijfsruimte. Dan zijn wij de uitgelezen partij om een huurder voor jou te zoeken of om een verhuur verder af te handelen. Bedrijven hechten vanzelfsprekend veel waarde aan de uitstraling van het pand dat ook nog eens een fijne werkplek moet zijn. Wij kunnen die wensen door jarenlange ervaring in Amsterdam heel goed koppelen aan het aanbod.
Zorgvuldig traject
Ons traject naar een goede verhuurrelatie begint met een persoonlijk gesprek waarin jij bepaalt aan welke eisen een huurder moet voldoen. Het bepalen van de huurprijs is de volgende belangrijke stap. Wij kennen alle ins en outs van de markt in Amsterdam omdat wij daar al meer dan dertig jaar actief in zijn. Jij wilt een maximaal huurbedrag, wij zorgen ervoor dat die gebaseerd is op de huidige marktsituatie en verliezen daarbij de realiteit niet uit het oog.
Contract en nazorg
Als er overeenstemming is bereikt over de huurprijs, dan stellen wij de huurovereenkomst op. Hiervoor wordt het meest recente contract van de ‘Raad voor onroerende Zaken’ (ROZ) als basis gebruikt. In de huurovereenkomst worden de standaardgegevens en eventuele bijzondere bepalingen opgenomen. Wij informeren je uitgebreid over uw rechten en plichten. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Tot slot verzorgen wij de oplevering van de ruimte en maken wij een inspectierapport. En mochten er om wat voor reden ook na de ondertekening van het huurcontract nog vragen zijn of andere zaken spelen, Wij zijn altijd bereid om de helpende hand te bieden.
Funda en NVM-database
Nuttige hulpmiddelen in de zoektocht naar potentiële huurders zijn Funda in Business en de database van het NVM-netwerk waarbij Van Maarschalkerwaart Makelaars is aangesloten. Alle NVM-bedrijfsmakelaars zijn direct op de hoogte van jouw aanbod en informeren hun eigen zoekende klanten. Met plaatsing op Funda in Business (fundainbusiness.nl) maakt jouw aanbod onderdeel uit van het belangrijkste advertentiemedium voor commercieel onroerend goed. Uiteraard zorgen we ook voor een treffende uitstraling met foto- en/of videoreportages zodat jouw pand online of in een brochure goed tot uitdrukking komt.
Bezichtiging en aanspreekpunt
Voldoet de zoekende klant aan de opgestelde profielwensen? Dan volgt een uitnodiging om het pand te bekijken. Wij coördineren en begeleiden de bezichtigingen in Amsterdam, ook om eventuele huurders het juiste gevoel bij het pand te laten krijgen. Tijdens een bezichtiging wordt duidelijk waar de interesse vandaan komt en wat de aanvullende vragen zijn. Van daaruit bepalen we in nauw overleg met jou de verdere onderhandelingsstrategie.
Tevens zijn wij het aanspreekpunt voor de potentiële huurder(s). Zo heb jij er als verhuurder geen omkijken naar.
Tarieven
Ons eerste advies is zonder kosten en vrijblijvend. Wij werken met een vast percentage over de huursom.
Contract en nazorg
Als er overeenstemming is bereikt over de huurprijs, dan stellen wij de huurovereenkomst op. Hiervoor wordt het meest recente contract van de ‘Raad voor onroerende Zaken’ (ROZ) als basis gebruikt. In de huurovereenkomst worden de standaardgegevens en eventuele bijzondere bepalingen opgenomen. Wij informeren je uitgebreid over uw rechten en plichten. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Tot slot verzorgen wij de oplevering van de ruimte en maken wij een inspectierapport. En mochten er om wat voor reden ook na de ondertekening van het huurcontract nog vragen zijn of andere zaken spelen, Wij zijn altijd bereid om de helpende hand te bieden.
Tarieven
Ons eerste advies is zonder kosten en vrijblijvend. Wij werken met een vast percentage over de huursom.